poniedziałek, 30 września 2013

Pierwsza Drużyna Zwiadowców-Sierżant Jorge Martinez

Dawno dawno mnie nie było (dobry tydzień). Po drodze obchodziłem trzydzieste urodziny, zachorzałem, odbyłem trochę rozmów, rozegrałem dwie partyjki w "Magię i Miecz czterdziestego pierwszego tysiąclecia" (o tym napiszę w ciągu tego tygodnia)-innymi słowy działo się dużo, tak, że czasu na malowanie było mało. Ale udało się skończyć Sierżanta Pierwszej Drużyny Harcerzy-Jorge Martineza (nie, nie ma do niego Grecii Colmenares ;), jakkolwiek w planowanej już armii Sióstr Bitwy tak zwać się będzie Kanoniczka ;).
Brat Jorge, jak widać na załączonych obrazkach, wyposażony jest w kombi-plazmę (zwaną z polska "podczepianym karabinem plazmowym). Łapa czerwona, ponieważ przeszedł on już cykl prób zwany Festiwalem Krwawej Pięści a także Rytuał Zanurzenia-innymi słowy jest on pełnoprawnym Bratem Kosmicznej Piechoty Morskiej, który zadecydował że nie będzie przywdziewał Pancerza Szturmowego tylko pozostanie w Kompanii Zwiadowczej uczyć nowe pokolenia Karmazynowych Pięści.
Pitu pitu, tyle z (własnego) fluffu (kiedyś muszę to spisać). Foteczki:




Muszę przyznać że to model, w którym mało mi nie wyszło. Trochę oko (jak to u mnie) rozjechane, na szczęście mieści się w granicach dopuszczalnego zeza. Najgorzej wyszły mi oznaczenia drużyny i Kompanii.Ale ogólnie prezentuje się bardzo przyzwoicie,  moim zdaniem oczywiście. Już w sobotę zobaczymy jak sprawdzi się w boju.
Czołgiem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz