wtorek, 25 czerwca 2013

Powrót z zaświatów

W moim życiu ostatnimi czasy zaszły spore zmiany. Blog dawno nie był aktualizowany, a to z powodu braku czasu, a to z powodu tzw. "życia", a to z powodu zwykłego lenistwa i niechciejstwa. Ale czas spiąć poślady i ruszyć zad.
Pierwsza i najważniejsza-lekka zmiana profilu bloga. Jako że czasu na bitewniakowanie mam coraz mniej trzeba go trochę zagęścić. Szczerze mówiąc- po 16 latach grania bitewniaki nie są już czymś, co mnie jakoś szczególnie pociąga. Profil zainteresowań z grania zmienił się raczej na aspekt wizualno-modelarski (innymi słowy, liczy się raczej nie armia do konkretnego systemu a ładne modele). Malował w miarę możliwości oczywiście będę dalej-w moich dalekosiężnych planach jest budowa całego Zakonu Karmazynowych Pięści do Kosmicznej Piechoty Morskiej (nie chce mi się wklejać odpowiednich trademarków, copyrightów i innych bzdur, pomimo których Warsztat Gier zwany z angielska Gejms Łorkszop mógłby zamknąć mojego bloga jak to zrobił zdaje się z naftką).
Po drugie-doszedł nowy dział: Planszówki i karcianki. Czyli granie trochę inaczej. Ostatnio do gustu przypadło mi parę planszówek i karcianek, których tytułami będę się chciał z Wami podzielić. A nuż komuś się spodoba i sam będzie chciał pograć?
Po trzecie i ostatnie-solenne postanowienie przynajmniej jednego wpisu dziennie. Od dzisiaj, jeżeli wpisu dziennie nie będzie (odpadają wekendy-mam je zajęte dla rodziny i mogę nie mieć czasu)-stawiam chętnym browara przy najbliższej nadarzającej się okazji.
Tyle na dzisiaj. Mam nadzieję że nowy blog się wam spodoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz