poniedziałek, 5 stycznia 2015

Katalog-początek

Witajcie.
Dzisiaj krótko.
Jako, że jestem raczej kolekcjonerem niż graczem , chciałem wiedzieć, jakie modele wyszły do mojej frakcji, jakie nie wyszły, jakie były limitowane, jakie ogólnodostępne a jakie już nie są produkowane w ogóle. Niestety, w przeciwieństwie do systemów GW, nigdzie nie znalazłem katalogu online (ponieważ to, co widnieje na stronie Corvus Belli jako "katalog" jest tak naprawdę tylko katalogiem produktów w sklepie, na dodatek niepełnym). Dlatego postanowiłem poszperać w necie i stworzyć w miarę kompletny katalog wszystkich modeli-na początek do armii Nomadów, jako mi najbliższej, a potem się zobaczy.

Źródła: CMON, strona CB, grafika Google, inne tu nie wymienione. Zdjęcia tu umieszczone w większości NIE SĄ moją własnością, korzystam z nich tylko i wyłącznie w celu informacyjnym, nie czerpię z nich korzyści majątkowych. Jeżeli właściciel chciałby, aby jego zdjęcie zostało usunięte z bloga- proszę o kontakt. W miarę powiększania się mojej własnej kolekcji będę zamieniał je na własne. Ale z oczywistych względów może to potrwać, więc proszę o wyrozumiałość.

Jeżeli w katalogu znalazłby się jakiś błąd (typu konwersja nie oryginalny model)- proszę o pozostawienie komentarz. Chciałbym stworzyć możliwie szeroki katalog modeli które wydano na przestrzeni trzech edycji. Ale jako, że sam gram w system od niedawna- każda pomoc będzie mile widziana. Jeżeli macie jakieś wzory modeli, które nie znalazły się na liście- proszę o kontakt (najlepiej w postaci linku do zdjęcia).

Na początek Corregidor (ponieważ jako armia, która ma najwięcej jednostek zajmie najwięcej czasu). Część pierwsza- Alguacile, już na odpowiednim miejscu.

Czołgiem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz